linaungmamma

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Lina Andersson - 22 augusti 2012 21:20

Va så kul på Leos Lekland :) Stoffe kom dit också, nu har vi sövt Lowa så nu blir det tv innan sova (: i dag i stan va det sjukt många som kollade på mig och lowa, eller va de som vanligt bara att jag la märke på det mer i dag haha :)

Av Lina Andersson - 22 augusti 2012 16:36

Hade två lektioner i dag så det var skönt (: Efter skolan blev det stan en sväng med Maja Hannah och Sofie och Lowa. Sen nu är vi hemma och ska till Leos lekland med min syster innan Stoffe kommer (:

Av Lina Andersson - 22 augusti 2012 07:42

Frågor om mig själv

Om dig

1. Vad heter du? - Lina Madeleine Andersson

2. Hur gammal är du? - 18 år

3. Vart bor du? - Kalmar

4. Ögonfärg? - Blå

5. Piercingar? - I navlen och öronen

6. Tatueringar? - En i nacken och ska göra en till i morgon


Familj

7. Har du ett förhållande? - Ja (:

8. Vill du ha barn? Hur många? - Har ett barn, vill ha 3 stycken typ (:

9. Har du några syskon? - En syster

10. Bor du med din familj? Just nu bor jag och Lowa i egen lägenhet. Bodde med hennes pappa men efter vårt uppehåll bor vi inte tillsammans redigt så än.


Utbildning/jobb/ övrigt

11. Jobbar du eller utbilda dig? Utbilda mig just nu till undersköterska

12. Vad vill du bli? Efter gymnasiet ska jag plugga vidare till sjuksköterska och jobba som det ungefär 1 år och sen plugga vidare till barnmorska

13. Vilken dag kommer du aldrig glömma? 28 mars, den dan vi fick veta att vi skulle bli föräldrar

14. Är du nöjd med ditt liv? Verkligen! Har  en underbar dotter och en underbar pojkvän och behövde inte gå om ett år när jag fick barn så aa jag är nöjd med allt nästan (:

15. Vilken dag är den bästa i ditt liv? 13 December, då Lowa är född!




Av Lina Andersson - 22 augusti 2012 07:17

Mamma och lowa sover , så jag ska passa på att fixa mig innan Lowa vaknar (: har skola från 10-2 så kort dag för sista lektionen börja vi inte ha förens nästa vecka (: efter skolan kommer Stoffe så få se vad vi ska hitta på då :) bild på min mamma och Lowa (: <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards