linaungmamma

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Plugg

Av Lina Andersson - 29 januari 2014 20:35

Känner att tiden bara rinner iväg. Dagarna är ungefär samma. Jobb sen hämta Lowa och leka med henne sen när hon somnar plugga jag ca 4 timmar... Ska bli skönt när de är över (:


I går eftermiddag åkte jag och Lowa till Wiktoria och åkte pulka och myste! I dag har vi lagat mat och inte gjort så mycket mer. Nu har jag pluggat klart så ska också sova snart (: Samma i morgon. Fått nya tabletter nu mot värken o gud mitt illamående, hoppas de försvinner snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Andersson - 20 februari 2014 22:12

Inte skrivit på ett tag så nu får de bli ett inlägg :) Har fullt upp just nu, jobbar 80% va och plugga 50%. Men på måndag har jag en tenta o tisdag en så efter de blir det lugnt. Ska bli skönt. Inte hunnit träna denna veckan utan de bara varit jo...

Av Lina Andersson - 13 februari 2014 20:14

Va länge sen jag skrev nu. Det är väldigt mycket just nu. Mycket jobb, plugg och sen läkarbesöken. Nu sitter jag och plugga och Lowa är hos sin pappa. I morgon är jag ledig så då blir det plugga och träna (: Helgen blir det jobb. Kommer berätta mer o...

Av Lina Andersson - 4 februari 2014 10:34

Inte uppdaterat på länge. Har varit fullt upp med både jobb, plugg och skola. Det är väl ungefär så min vardag ser ut just nu. Ska försöka plugga massa nu innan helgen så jag är helt plugg och jobbfri i helgen och bara kan lägga tiden på min lilla äl...

Av Lina Andersson - 27 januari 2014 16:34

Ny vecka. Rätt skönt :) Varit hos läkaren i dag och nu har vi en ny plan om min behandling. Känns skönt (: I kväll blir det plugg. Måste verkligen komma en bit i dag. Som sagt plugga jag upp 2 kurser. Den ena kursen ska vara klar snart så måste verkl...

Av Lina Andersson - 25 januari 2014 21:51

Pluggade i går alltså en fredagskväll och vad gör jag nu en lördagskväll? jo jag pluggar.. haha. Har varit med Lowa först sen på kalas i dag så nu blev det plugg. Men de gör inget. Skönt att få det gjort. Har ett prov i kursen om 2 veckor så måste ko...

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Skapa flashcards