linaungmamma

Alla inlägg under februari 2014

Av Lina Andersson - 20 februari 2014 22:12

Inte skrivit på ett tag så nu får de bli ett inlägg :)

Har fullt upp just nu, jobbar 80% va och plugga 50%. Men på måndag har jag en tenta o tisdag en så efter de blir det lugnt. Ska bli skönt. Inte hunnit träna denna veckan utan de bara varit jobb och plugg. Lowa åkte till sin pappa i dag och kommer hen på lördag så då ska vi göra något mysigt (: anmält mig till högskoleprovet nu med så ska bli kul att se hur de kommer att gå.. Haha

Av Lina Andersson - 13 februari 2014 20:14

Va länge sen jag skrev nu. Det är väldigt mycket just nu. Mycket jobb, plugg och sen läkarbesöken. Nu sitter jag och plugga och Lowa är hos sin pappa. I morgon är jag ledig så då blir det plugga och träna (: Helgen blir det jobb. Kommer berätta mer om min kroniska smärta vid ett annat inlägg.

Av Lina Andersson - 4 februari 2014 10:34

Inte uppdaterat på länge. Har varit fullt upp med både jobb, plugg och skola. Det är väl ungefär så min vardag ser ut just nu. Ska försöka plugga massa nu innan helgen så jag är helt plugg och jobbfri i helgen och bara kan lägga tiden på min lilla älskling (: I går blev man 20 år. Firades med familjen som blev lyckat. Var ute i helgen med vännerna, väldigt trevligt. Nu är Lowa hos sin pappa till fredag. I dag jobbar jag kväll så nu har jag pluggat och ska snart åka och äta med Linn i stan och jobba i kväll (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Skapa flashcards