linaungmamma

Alla inlägg under december 2013

Av Lina Andersson - 29 december 2013 00:11

En dag i växjö i dag med shopping, dock blev det inte så mycket.. så åker tillbaka i morgon haha. I kväll var jag mamma, pappa, syster och Lowa i stan och åt, så mysigt det var! Efter så lekte jag och Lowa, hon vägrade sova så vi lekte och kollade film och runt 22.30 somnade hon haha. Nu gör jag inte så mycket, ska snart också sova tänkte jag (:


 

Av Lina Andersson - 25 december 2013 13:50

I dag har jag först varit och köpt en ny dator vilket behövdes verkligen :) sen tränade jag lite lugnt. Nu ska jag göra mat och sedan blir det jobba i kväll. Hade verkligen otur i gårkväll, bilen gick sönder bland annat.. Hoppas de vänder så man få lite tur (:

Av Lina Andersson - 24 december 2013 12:52

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Lina Andersson - 23 december 2013 22:13

Uppesittarkväll med kära familjen (: så mysigt. Lowa är spänd för tomten i morgon (:

Av Lina Andersson - 23 december 2013 08:04

Hela helgen har jag jobbat så i dag och i morgon är jag ledig (: i går kom Lowa hem så vi var på stan och så. I kväll ska vi vara hos mina föräldrar och sova där eftersom de är uppesittarkväll (:

Av Lina Andersson - 20 december 2013 14:10

I dag blev det sjukgymnasten och efter de träning. Känns skönt i kroppen(: nu ska jag snart till jobbet och jobba kväll. Har fått en fråga om hur jag vill ha det i mitt liv. Många frågor om detta får vi fundera över under min behandling på sjukhuset vad man prioriterar i livet osv. Jag tänkte svara kort (:


Det viktigaste för mig är att Lowa har det bra och jag trivs med jobb osv. Trivs bra på det jag har nu men vill plugga vidare, drömmen har alltid varit barnmorska och det släpper jag inte så ska kämpa för det. Vill även ha fler barn i framtiden och en kille då såklart haha. Hus är ett måste! Jag känner inte att jag måste bo i Kalmar hela livet men inte långt ifrån eftersom familjen finns här (: Så de är väl typ de, en trygg familj, ett tryggt hem och ett tryggt jobb (:

Av Lina Andersson - 19 december 2013 15:26

Denna veckan har det varit mycket. Varit mycket läkarbesök och lite jobb. I dag var det ingenting så har bara tagit det lugnt och Linn har varit här. Skönt med tråkigt med sånna här dagar när man är ledig men inte vet vad man ska göra. Lär blir lite städ och tvätt i kväll (:


   

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards