linaungmamma

Alla inlägg under april 2013

Av Lina Andersson - 30 april 2013 13:24

kickstarten går bra faktiskt. Lite hungrig i mellan men det funkar. Ska gå och handla lite nyttigt och hämta ut min studentklänning (: sen ska Lowa till Nabben och jag ska plugga hela kvällen. Första dagen på väldigt länge som jag är helt själv :)

Av Lina Andersson - 29 april 2013 15:42

Av Lina Andersson - 29 april 2013 09:50

I dag börja jag. Nu ska jag klara detta. Sist funkade det i 2 veckor sen klarade jag inte mer. Denna gången ska jag lyckas. Jag har mitt mål att väga som jag gjorde efter jag gått ner graviditetskilorna. Dem har jag ju gått upp igen så nu ska dem bort! Jag börja i dag, och ska hålla på med kickstarten i 3 veckor och sedan börja äta lite mer. Jag kommer nu lägga upp matschema. ( man kan byta t.e.x de man ska äta på tisdag till onsdag ) Jag lägger upp varje dag och varje söndags kväll blir det att väga.


Nu vecka 1

 

Av Lina Andersson - 29 april 2013 06:47

I går blev de skälby och stan innan jag jobbade. Nu en ny vecka.

I dag blir det läkaren sen skolan en lektion. I kväll blir det plugg!!

I dag börja jag med en kickstart på en diet. Kommer lägga upp vad jag äter och förhoppningsvis kommer jag gå ner som förra gången, ungefär 1 kg på vecka.

Av Lina Andersson - 27 april 2013 16:08

Jobbade i morse och efter de åkte vi en sväng till Oskarshamn och nu har vi bara tagit de lugnt. Det har regnat massor så inte varit ute så mycket i dag. Nu gosat Lowa i vagnen och jag plugga lite. Snart blir det jobba och efter blir det kalas (:

Av Lina Andersson - 27 april 2013 06:05

Blev ganska kortfattad i går. Var trött och hade värk i benen.. Jag vet inte hur jag ska stå ut denna helgen utan smärtstillande, men läkaren sa att jag få testa mig fram och försöka.


I går gjorde jag först nationella i svenska. Man fick sitta i 5 timmar och jag 1,5 kanske. Jag hade kunnat sitta längre men benen skrek på mig att jag måste upp och röra mig. Efter de åkte jag till läkaren. Det positiva är allafall att han vet vad felet är. Jag fick tid på måndag morgon igen och då blir det mer prover och försöka hitta orsaken. Efter läkaren jobbade jag från 17-21. Det var lite jobbigt men samtidigt skönt. Smärtan kan dämpas om man rör sig så ibland kändes det knappt i benen. När jag kom hem somnade jag ganska fort. Dock under natten kom värken tillbaka och jag vet inte hur många gånger jag vaknat. Vid klockan 5 gav jag upp och gick ner och började fixa mig. Så nu sitter jag här färdig för att jobba om en timma.. Nu jobbar jag mellan 7-10. Sen blir det hem till mina älsklingar och sen jobba igen vid 5-9. Jag skulle egentligen inte ha jobbat nu på morgonen men de ringde när jag jobbade i går.



RLS

Av Lina Andersson - 26 april 2013 21:06

Efter att haft ont i benen som växtvärk blandat med strålningkänsla och mycke värk så va jag hos läkaren i dag och fick veta att jag lider av RLS. Om vi hittar orsaken kan jag bli av med den. Så tillbaka på måndag och hoppas på det bästa för Gud va jobbigt det är.

Nu har jag jobbat och ska snart sova. Hänt mycket i dag

Av Lina Andersson - 25 april 2013 20:33

Har värk i benen och ena armen så orka inte göra nått..

Va på skälby med lowa och Sigge och Sofi i dag. Så mysigt <3

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards