linaungmamma

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Lina Andersson - 19 augusti 2012 22:29

Är hos Hannah nu och hämta kläder för båda hon och jag är själva i kväll så hon ska sova hos mig (: saknar min prinsessa <3

Av Lina Andersson - 19 augusti 2012 21:42

Har gjort tacos med Hannah och nu har vi bakat chokladbollar (: mums! Usch för skolan i mon

Av Lina Andersson - 19 augusti 2012 16:06

Snart börja skolan då. Jag ska va i skolan medan Lowa är hemma :/ Lite speciellt att gå till gymnasiet när man har en liten dotter där hemma. Vill ju ha med henne dit egentligen.. Ska beställa ett nytt mobilskal med henne på eftersom det andra försvann och sen tatuera in hennes namn och datum som jag funderat länge på. Ska snart beställa tid!

Nu är Stoffe påväg hit och ska hämta Lowa. Senare blir det äta tacos med Hannah och lite (: Få träffa min lilla dotter på tisdag kväll nästa gång. Kommer längta i hjäl mig i skolan så Stoffe och Lowa få hälsa på i skolan på lunchen ibland. (:

Av Lina Andersson - 19 augusti 2012 13:27

Min busunge sov innan vi åkte till Kalmar. Nu är vi hos mamma och kolla på en chihuahua valp :) snart ska vi till bebis affär och köpa ny flaska till Lowa (:

Av Lina Andersson - 19 augusti 2012 07:27

I natt har både jag och Stoffe varit vakna mycket eftersom lilla Lowa har haft svårt att sova, en till tand på gång kanske? :) om en stund ska jag och Lowa till Kalmar för Stoffe jobbar i dag, sista dagen jag är hemma med Lowa och inte behöver tänka på läxor utan i dag ska jag mysa med min prinsessa hela dan (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards