linaungmamma

Alla inlägg under april 2013

Av Lina Andersson - 11 april 2013 18:15

Fick veta att vi har nationella i svenska nästa vecka, även prov i sjukvård och en inlämning. Inte börjat än. Lite svårt med lowa så få plugga direkt när hon somnat (:

Nu titta vi på teletubbis i sängen (: mysigt har vi. <3

Av Lina Andersson - 10 april 2013 20:42

Här kommer några bilder från resan. Lägger in fler i morgon. Varit trött i dag. Kom hem i natt och varit i skolan och gjort prov sen handlat med mina älsklingar. Nu sover den lilla prinsessan och jag ska tvätta lite innan jag går och lägger mig (:

Av Lina Andersson - 9 april 2013 20:46

I Malmö Påväg hem nu, skriver mer i mon. Nu ska jag försöka sova lite sen upp tidigt i mon och leka med lowa innan dagis och skola :)

Av Lina Andersson - 8 april 2013 06:39

Fått soleksem nu med.. Åhh vill hem. I mon åker vi så skönt. Vi letade flyg i går för att få åka hem tidigare men fanns inget haha. Men snart äntligen åker vi hem!

Av Lina Andersson - 8 april 2013 06:39

Fått soleksem nu med.. Åhh vill hem. I mon åker vi så skönt. Vi letade flyg i går för att få åka hem tidigare men fanns inget haha. Men snart äntligen åker vi hem!

Av Lina Andersson - 7 april 2013 09:06

Igår va vi ute med en båt och snorklade. Jätte häftigt. Nu 2 dar kvar och vi är så trötta på solen så bli ta de lugnt inne på hotellet i dag och i mon. Vill hem nu!!

Av Lina Andersson - 4 april 2013 07:54

Snart blir de frukost sen gå en sväng till stranden. Vägrade solkräm i går så bränt armarna.. Så i dag blir det inte sola utan ta va i skuggan tills vi ska till öknen vid halv 5. Är ibland för varmt här. Över 33 är för varmt då går det bara att bada haha (: lägger upp massa bilder när jag kommer hem (:

Av Lina Andersson - 3 april 2013 15:49

I går kom vi hit. Då badade vi och lite. I dag blev det bad igen i både pool o havet. Vi trivs men sakna lowa. Det är 32-34 grader och vi bor på stranden. I mon blir det kamelridning (: finns jätte mycke mat och sånt och alla är trevliga (:

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards