linaungmamma

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Lina Andersson - 22 april 2013 11:31

Ny vecka nu. Gjorde nyss provet i sjukvård och det gick bra. Nu är jag i skolan och ska försöka börja med lite uppgifter så jag bli klar med dem. När jag har slutat blir det hämta Lowa på dagis och sen ska vi till stan och lekplatsen. I kväll blir det bara mys och när hon har somnat blir det plugg. I morgon är projektredovisningen.


FRÅGA!

Vad ska du göra efter du gått ut skolan ??


SVAR:


Jag ska jobba då. Jag har fått en anställning i kommunen som undersköterska. I sommar ska jag vara på ett demensboende och efter de vet jag inte redigt än. De får jag veta senare men jag vet att jag får minst 75 %. Så det är jätte skönt (:

52 dagar kvar till studenten nu. Det är så sjukt. Tiden bara springer i väg.



Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards