linaungmamma

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Lina Andersson - 16 maj 2013 20:02

Hur gör ni med Lowa nu när ni inte är tillsammans? Bra blogg!


Hon bor här men Stoffe har henne ibland. Vi få hjälpas åt (:


Vad ska du göra efter studenten?


Börja jobba dan efter (: Så jag har 75 % så det skönt att ha jobb efter studenten för det är en tillsvidare anställning.


Varför gjorde ni slut? lowa är så söt!


Vi var olika och passar bättre som vänner (:


Hur ser en dag ut för er?


Jag och Lowa går upp. Jag lämnar henne på dagis och sen åker till skolan. Efter skolan hämtar jag henne och vi gör oftast något te.x lekplatsen. Sen när Lowa har somnat runt 19.00 så pluggar jag.


Har ni mycket kvar i skolan nu? fin blogg


Jag gjorde mitt sista prov i dag och nu har jag bara några inlämningsupggifter kvar så inte så mycket kvar.


Vart får du din tid ifrån att hinna plugga?


När Stoffe har Lowa och sen när Lowa sover. Förstår inte dem som säger: jag hinner inte plugga. Då fundera jag på vad man gör efter skolan? Har Stoffe Lowa en dag, guuuud va mycket jag hinner göra på en dag haha. Så det handlar om att prioritera (:


Hur ser ditt liv ut om 5 år?


Hmm. Då kanske jag plugga vidare till sjuksköterska. Jag bor nog kvar här tror jag. Vill bo i hus men det får vänta (: Om 5 år är jag 24 och Lowa 7 år (:


Hur mycket har du gått ner nu?


Nu har jag gått ner ca 3 kg. Sista dagarna har jag inte tänkt redigt vad jag ätit så nu ska jag börja tänka på det igen (:


Kan du visa bilder från er resa?


Ja det ska jag göra när jag fört över dom på datorn (:







Av Lina Andersson - 16 maj 2013 06:41

Va så trevligt i går, dock va vi inte ute så länge. Jag o Linn skulle sova hos mina föräldrar o de slutade med att Maja o Bella också gjorde de (: nu har jag vaknat o om en stund ska vi köra Lowa till dagis och sen till skolan o göra prov (:

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards