linaungmamma

Alla inlägg under december 2013

Av Lina Andersson - 14 december 2013 10:09

I går hade vi kalas för Lowa som fyllde 2 år! Hon blev så glad och nöjd med allt! Vilken underbar unge :) nu har hon åkt till sin pappa för att firas där och jag ska snart äta lunch med mamma och pappa :)

Av Lina Andersson - 10 december 2013 21:58

I går blev det sjukan och träna (: sen kom hem och då blev de lek o så (: i dag blev det sjukgymnast och jobbat. Nu snart sova får i morgon blir det sjukan igen (:

Av Lina Andersson - 8 december 2013 12:07

Saknar min lilla älskling. Andra advent i dag, guuud vad tiden går! Håller på att tvätta och städa. Ska snart äta något och sen blir det jobba i kväll. Slipper söndagsångesten allafall haha. I morgon är jag ledig men ska på behandling. I natt har värken varit hemsk. Tur man kunde somna om till 7..

Veckan:

Måndag: behandling, hämta Lowa, träna

Tisdag: sjukgymnast, jobba

Onsdag: behandling, träna

Torsdag: jobba, storhandla, baka tårta

Fredag: jobba och fira min älskade 2 åring!

Av Lina Andersson - 7 december 2013 14:18

I går blev det jobb på dagen och sen gjorde jag nästan ingenting, yogade lite haha. I dag blev det jobb igen och nu hemma. Så i dag blir det lugnt och i morgon blir det jobb på kvällen istället (:


 

Av Lina Andersson - 4 december 2013 21:29

Behandling och kurs om smärta i 4 timmar i dag. Känns så skönt att vara på behandlingen och träffa folk som är i samma sits, kanske inte exakt samma smärta men som också lider av kronisk smärta. Vi ska leva med detta men vi kan göra det bättre. Att läkaren säger att detta kommer du få leva med är svårt att acceptera men börja göra det nu. Man ser det positivt för att det inte är en allvarlig sjukdom men endå få man lida av smärta varje dag. På behandlingen ska man försöka minska smärtan och få bättre livskvalitet. Jag är väldigt positiv endå tycker jag. Många vet ite ens att jag har mycket smärta och något som jag inte berättat så för det är något man bruka hålla inom sig. Nu hoppas jag på mina nya tabletter o nya behandlingar att de blir bättre. Att kvällarna kommer bli bättre och jag slutar inte med att tro på att de kommer bli bättre även att de aldrig kommer försvinna helt (:

Har även yogat i dag. Nu sover snart Lowa och jag med. I morgon är vi lediga!

Av Lina Andersson - 3 december 2013 08:16

Har inte haft orken att uppdatera! Men i fredags så var jag och Lowa hos Linn med några vänner. Riktigt mysigt. Helgen blev väldigt lugn, hälsade på farmor med kusiner och lite stan och så. I går blev de behandling på sjukan. Första gången i går och det gick bra. Nu är det 2 gånger i veckan, så ca 7 timmar i veckan. I dag blir det en sväng till jobbet, ska även till stan en sväng och sen blir det en långrunda att gå för mig och Lowa (:


 


Bild på moster och Lowa som öppnar första luckan (:  

Presentation


Jag heter Lina Andersson och är ung mamma.När jag var 17 år föddes min dotter Lowa. Efter jag och Lowas pappa hade ett uppehåll bor vi på olika platser. Samtidigt som jag tar hand om min dotter pluggar jag omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Nu är jag 18 å

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 4-6 dar i veckan
 En gång varje vecka
 Väldigt sällan
 Första gången nu

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards